ΔΗΛΩΣΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ

Τηλ: 693 714 1802

Βασικές Αρχές Marketing

Δευτέρα 27 Ιουνίου. Ώρες: 16:00-21:00
Διάρκεια: 5 ώρες.

On line μέσω πλατφόρμας zoom.us
(δυνατότητα συμμετοχής με εικόνα, ήχο και chat για υποβολή ερωτήσεων)

Κόστος Σεμιναρίου: Επικοινωνήστε μαζί μας για να ενημερωθείτε για τις προσφορές μας! 6937141802  2109607154.
Email: info@feeltheflow.gr ή συμπληρώστε την φόρμα ενδιαφέροντος εδώ.

To σεμινάριο μπορεί να υλοποιηθεί και ενδοεπιχειρησιακά.

Στόχος
Καθώς η πρακτική κατανόηση του Marketing αποτελεί ουσιαστικό παράγοντα επιτυχίας σε κάθε εμπορική δραστηριότητα, ο σκοπός του σεμιναρίου είναι η κατανόηση των βασικών αρχών ενός σωστού και αποτελεσματικού πλάνου Marketing.

Tο σεμινάριο επικεντρώνεται στην ανάλυση των αναγκών του σύγχρονου Καταναλωτή/Πελάτη και στις βασικές Αρχές και Λειτουργίες του Marketing.

Απευθύνεται
Σε στελέχη επιχειρήσεων και μικρομεσαίους επιχειρηματίες που επιθυμούν να αποκτήσουν μια πρακτική και σύγχρονη άποψη του Marketing ώστε να βελτιστοποιήσουν τα εμπορικά αποτελέσματα τους

Οφέλη
Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να δουν και να κατανοήσουν στοιχεία και πρακτικά δεδομένα σχετικά με τις εξελίξεις και τις πρακτικές του σύγχρονου marketing και να αξιοποιήσουν τη γνώση αυτή για να προσαρμόζουν την στρατηγική της εταιρίας που εκπροσωπούν. Αναγνωρίζουμε την πραγματικότητα του σύγχρονου customer experience και πώς να προσαρμοστούμε για να είμαστε αποτελεσματικοί ως προς τους στόχους που θέτουμε. Θα παρουσιαστούν αναλυτικά παραδείγματα από Ελλάδα και Εξωτερικό, καλών πρακτικών (case studies) με θετικά –και αρνητικά- αποτελέσματα, καθώς και πρακτικές επιτυχίας ως προς την προσέλκυση ενδιαφέροντος του κοινού και αποτελεσματικών πωλήσεων (direct & συνδυασμένων).

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΑΤΖΕΝΤΑ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:

Το Μάρκετινγκ στη σύγχρονη εποχή. Βασικές αρχές και πρόσφατες εξελίξεις

  • Ιστορική αναδρομή και πως το marketing δημιουργεί προστιθέμενη αξία και γιατί είναι απαραίτητο συστατικό επιτυχίας για οποιαδήποτε επιχείρηση.
  • Μείγμα marketing (marketing mix) Τι είναι και πώς αξιοποιείται ως επιχειρηματικό εργαλείο. Τα 7 Ps (Product · Price · Promotion · Place · People · Process · Physical evidence) και τα 4 Cs
  • Τι είναι το σχέδιο marketing (marketing plan) και πως καταρτίζεται – Υπόδειγμα / περιεχόμενα. Ομοιότητες και διαφορές σε σχέση με το business plan μιας επιχείρησής. Εμπλεκόμενα μέρη
  • Εταιρικό Όραμα και Αποστολή (vision & mission). Πως το marketing τα αναδεικνύει προκειμένου να δημιουργήσει αξία για την επιχείρηση. Πως μεταφράζονται σε πωλήσεις 
  • Τι είναι το digital marketing, πώς αποτελεί μέρος του συνολικού μείγματος marketing και γιατί δεν μπορούμε να το αγνοήσουμε. Πως λειτουργούν και πώς αξιοποιούνται τα social media για χτίσιμο αναγνωρισημότητας και για προσέλκυση νέων πελατών.
  • Έρευνα αγοράς (market research) και αναγνώριση κοινού/ων στόχου/ων (target groups). Τυπολογίες πελατών (buyer personas) αναγνώριση βασικού κοινού και συμπληρωματικών κοινών.
  • Αναγνώριση ευκαιριών αγοράς και διαφοροποίηση προϊόντων υπηρεσιών.
  • SWOT Analysis (Ανάλυση 4 σημείων) Δυνάμεις Αδυναμίες Ευκαιρίες και Απειλές.  Στάθμιση επιχειρηματικού ρίσκου
  • Business Model Canvas: Αποτύπωση των βασικών αξιών
  • Εφαρμογή marketing plan: Πως δημιουργούμε περιεχόμενο και πως αναπτύσσουμε το δικό μας δίκτυο παρουσίας online (βασικά & συμπληρωματικά κανάλια περιεχομένου)
  • Κανάλια διανομής (offline και online) και αξιοποίηση τους: Πρόσθετες Πωλήσεις / Συνδυασμένες πωλήσεις
  • Βασικά μοντέλα διαφήμισης. Στόχευση και επαναστόχευση κοινού.
  • Sales Funnels: Κανάλια πωλήσεων. Πως τα δημιουργούμε, πώς βοηθάνε στα πωλήσεις, και πώς λειτουργούν με αυτοματοποιημένες διαδικασίες.
  • Affiliate Marketing – αξιοποίηση παρκινητών κοινής γνώμης για απευθείας πωλήσεις με μηδενική επένδυση.

Το παραπάνω κόστος συμπεριλαμβάνει:

  • Την Εισήγηση του σεμιναρίου από τον κύριο Γιάννη Αγγελάκη
  • Εκπαιδευτικό υλικό σε ηλεκτρονική μορφή
  • Το πιστοποιητικό παρακολούθησης της Feel the FLOW
  • Δελτίο Αξιολόγησης του σεμιναρίου

Τρόπος Πληρωμής
Η Έκδοση τιμολογίου με την έναρξη και η κατάθεση γίνεται στον τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας μας στην Τράπεζα Πειραιώς.
IBAN: GR5201719160006916144468615.
Δικαιούχος λογαριασμού ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ ΠΑΛΛΑ.

Η εταιρεία μας λόγω του ότι είναι εκπαιδευτικός οργανισμός, δεν υπόκειται σε χρεώσεις ΦΠΑ, για τις υπηρεσίες εκπαίδευσης που προσφέρει.

Λίγα λόγια για τον Γιάννη Αγγελάκη

A results-driven professional, highly experienced in the New Media, Internet and Digital Tourism sectors. A skilled strategic thinker and negotiator, keen on business development and project management, delivering sustainable results. A certified instructor with a long background on training corporate employees of all levels, companies, business associations, university and lifelong learning students, in various fields such as Marketing, Tourism & Hospitality, Digital Transformation and New Media.

Λίγα λόγια για την Feel the FLOW

feel the flow konstantia palla

Η Feel the FLOW παρέχει υπηρεσίες διοργάνωσης και συμβουλευτικής υποστήριξης εκπαιδευτικών προγραμμάτων ενηλίκων, σε διάφορα θέματα καθώς και υπηρεσίες Coaching και εκπαίδευσης σε ιδιώτες, στελέχη και επιχειρηματίες. Στα εκπαιδευτικά προγράμματα κατάρτισης σε επιχειρήσεις και οργανισμούς, δίνει μεγάλη βαρύτητα στην παροχή ποιοτικών υπηρεσιών εκπαίδευσης. Συνεργάζεται με κορυφαίες επιχειρήσεις και εκπαιδευτές παρέχοντας την καλύτερη δυνατή λύση σε μια επιχείρηση.
Επίκεντρο ο Άνθρωπος! Το σημαντικότερο εργαλείο σε μια επιχείρηση!

Λίγα λόγια για την Κωνσταντία Πάλλα
ACC ICF COACH –President ICF GREECE CHAPTER 2020.

Η Κωνσταντία Πάλλα / Konstantia Palla, είναι Κοινωνιολόγος, απόφοιτος του ΠΑΝΤΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ, Business & Life Coach, Trainer & Public Speaker, Aρθρογράφος.
Ιδρύτρια της εταιρίας Feel the Flow – Greece.
Πιστοποιημένη Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων από τον ΕΟΠΠΕΠ.
Πιστοποιημένη Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων από την Αρχή Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού Κύπρου (ΑΝΑΔ)
Έχει μεγάλη εκπαιδευτική εμπειρία και συνεργάζεται με μεγάλους εκπαιδευτικούς φορείς και Πανεπιστήμια σε όλη την Ελλάδα και στην Κύπρο σε θέματα Coaching, Soft Skills, Εργασιακά, Stress Management, Οργανωσιακή Συμπεριφορά, Time Management, Συμβουλευτικής, Συναισθηματικής Νοημοσύνης, Κοινωνιολογίας και Κοινωνικής Ψυχολογίας.

Μπορεί να σας ενδιαφέρουν επίσης:

ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΤΙΚΩΝ

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΑΑΔΕ

ΕΡΓΑΝΗ

MICROSOFT ADVANCED EXCEL

TIME MANAGEMENT

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ – NEGOTIATION SKILLS

SOFT SKILLS

TEAM COACHING & MANAGEMENT

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΥ ΑΓΧΟΥΣ

ΤΕΣΤ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ρυθμίσεις Απορρήτου
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας ενώ χρησιμοποιείτε τον ιστότοπό μας. Αν χρησιμοποιείτε τις Υπηρεσίες μας μέσω ενός προγράμματος περιήγησης, μπορείτε να περιορίσετε, να αποκλείσετε ή να καταργήσετε τα cookies μέσω των ρυθμίσεων του προγράμματος περιήγησης στο Web. Χρησιμοποιούμε επίσης περιεχόμενο και σενάρια τρίτων που χρησιμοποιούν τεχνολογίες παρακολούθησης. Μπορείτε να δώσετε επιλεκτικά τη συναίνεσή σας παρακάτω για να επιτρέψετε την ενσωμάτωση αυτών των τρίτων. Για πλήρη ενημέρωση σχετικά με τα cookies που χρησιμοποιούμε, τα δεδομένα που συλλέγουμε και τον τρόπο με τον οποίο τα επεξεργαζόμαστε, παρακαλούμε δείτε την Πολιτική Απορρήτου
Youtube
Συναίνεση για την προβολή περιεχομένου από - Youtube
Vimeo
Συναίνεση για την προβολή περιεχομένου από - Vimeo
Google Maps
Συναίνεση για την προβολή περιεχομένου από - Google
Spotify
Συναίνεση για την προβολή περιεχομένου από - Spotify
Sound Cloud
Συναίνεση για την προβολή περιεχομένου από - Sound
ΔΗΛΩΣΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ