ΔΗΛΩΣΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ

      Τηλ: 693 714 1802

Αποτελεσματική Εξυπηρέτηση Πελατών Customer Service

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ

Σκοπός του σεμιναρίου είναι:
Η εκμάθηση και η εμπέδωση τεχνικών εξυπηρέτησης πελατών με βάση την πελατοκεντρική φιλοσοφία, που λειτουργεί ως μοχλός διατήρησης ικανοποιημένων πελατών, καθώς και ο εμπλουτισμός αυτών των τεχνικών με νέα δεδομένα και νέες πρακτικές.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε:
Όλα τα στελέχη που ασχολούνται με την εξυπηρέτηση πελατών.

Οι αναπάντεχες δυσκολίες των αγορών και ο μεγάλος ανταγωνισμός, οδήγησαν όλες τις επιχειρήσεις, τα τελευταία χρόνια, είτε εμπορικές, είτε υπηρεσιών, να αντιληφθούν ότι, για να μπορέσουν να είναι ανταγωνιστικές έπρεπε να θέσουν στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων τους τον πελάτη και την άψογη εξυπηρέτηση του. Η πελατοκεντρική αυτή προσέγγιση και θέση, γίνεται ακόμη πιο αναγκαία και επιβεβλημένη στις παρούσες συνθήκες.

  • Εξυπηρέτηση πελατών – Πόσο σημαντική είναι!
  • DISC MODEL – ΟΙ ΤΥΠΟΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
  • Η επιτυχημένη λεκτική επικοινωνία και η μη λεκτική επικοινωνία
  • Τα χαρακτηριστικά της φωνής: Λόγος, έκφραση, χροιά, άρθρωση
  • Ενεργητική Ακρόαση και Ενσυναίσθηση. Έννοιες και Τεχνικές: Empathy Style και πως λειτουργεί.
  • Η τέχνη και οι τεχνικές των ερωτήσεων: Δυναμικές ερωτήσεις (Powerful Questions) Διερωτηματική σκέψη
  • Γλώσσα Σώματος
  • Παράπονα και διαχείρισή τους
  • Τρόποι αυτοβελτίωσης
  • Να βλέπετε τα παράπονα ως ευκαιρίες
  • Στρατηγικές αντιμετώπισης παράπονων και αντιρρήσεων.
  • Εύρεση ενός σημείου συμφωνίας
  • Κατανοήστε το πρόβλημα – Αποκατάσταση
  • Αφήστε τον πελάτη να κατανοήσει την δική του αντίδραση
  • Συμπεράσματα

Το σεμινάριο γίνεται με διαδραστικό τρόπο, καθ’ όλη την διάρκεια του σεμιναρίου γίνονται ασκήσεις. Βασίζεται στην θετική ψυχολογία και στην καλλιέργεια της θετικής ενέργειας. Δίνεται έμφαση στον εντοπισμό, την ανάδειξη και ενδυνάμωση των θετικών χαρακτηριστικών και στην αντιμετώπιση των προκλήσεων, με σκοπό την απόδοση και την παραγωγικότητα.

Ημερομηνίες Διεξαγωγής:
Νοέμβριος – πρωί
Τρίτη 26 & Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2019, 16:00-20:00

Τόπος εκπαίδευσης: AIROTEL – Parthenon, Μακρή 6,11742, Αθήνα. Αίθουσα Καρυάτιδες – Ημιώροφος

Κόστος Σεμιναρίου: Το κόστος του σεμιναρίου είναι 180 €/συμμετοχή (απαλλάσσεται από ΦΠΑ)* για 8 ώρες εκπαίδευσης.

Το σεμινάριο μπορεί να υλοποιηθεί ενδοεπιχειρησιακά ζητήστε μας την προσφορά!

Τηλ.: 2109607154 – 6937141802.
Email: info@feeltheflow.gr


Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες από δύο συμμετοχές
Υπάρχει η δυνατότητα επιδότησης από το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24% του ΟΑΕΔ.


Η παραπάνω ειδική οικονομική προσφορά συμπεριλαμβάνει:

  • Την Εισήγηση του σεμιναρίου από την κυρία Κωνσταντία Πάλλα
  • Ο εκπαιδευτής διαθέτει κωδικό στο ΛΑΕΚ
  • Εκπαιδευτικό υλικό σε ηλεκτρονική μορφή
  • Το πιστοποιητικό παρακολούθησης της Feel the FLOW
  • Δελτίο Αξιολόγησης του σεμιναρίου

Η εταιρεία μας λόγω του ότι είναι εκπαιδευτικός οργανισμός, δεν υπόκειται σε χρεώσεις ΦΠΑ, για τις υπηρεσίες εκπαίδευσης που προσφέρει.

Τρόπος Πληρωμής
Η Έκδοση τιμολογίου με την έναρξη και η κατάθεση γίνεται στον τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας μας στην Τράπεζα Πειραιώς.
IBAN: GR5201719160006916144468615.
Δικαιούχος λογαριασμού ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ ΠΑΛΛΑ.

Με την πεποίθηση ότι θα ανταποκριθούμε με απόλυτη επιτυχία στις εκπαιδευτικές σας ανάγκες, είμαστε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση θελήσετε.

Λίγα λόγια για την Feel the FLOW

Η Feel the FLOW παρέχει υπηρεσίες διοργάνωσης και συμβουλευτικής υποστήριξης εκπαιδευτικών προγραμμάτων ενηλίκων, σε διάφορα θέματα καθώς και υπηρεσίες Coaching και εκπαίδευσης σε ιδιώτες, στελέχη και επιχειρηματίες. Στα εκπαιδευτικά προγράμματα κατάρτισης σε επιχειρήσεις και οργανισμούς, δίνει μεγάλη βαρύτητα στην παροχή ποιοτικών υπηρεσιών εκπαίδευσης. Συνεργάζεται με κορυφαίες επιχειρήσεις και εκπαιδευτές παρέχοντας την καλύτερη δυνατή λύση σε μια επιχείρηση.
Επίκεντρο ο Άνθρωπος! Το σημαντικότερο εργαλείο σε μια επιχείρηση!

Λίγα λόγια για την Κωνσταντία Πάλλα


Η Κωνσταντία Πάλλα / Konstantia Palla, είναι Κοινωνιολόγος, απόφοιτος του ΠΑΝΤΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ, Business & Life Coach, Trainer & Public Speaker, Aρθρογράφος.
Ιδρύτρια της εταιρίας Feel the Flow – Greece.
Πιστοποιημένη Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων από τον ΕΟΠΠΕΠ και ενταγμένη στο μητρώο εκπαιδευτών Λ.Α.Ε.Κ. του Ο.Α.Ε.Δ.
Πιστοποιημένη Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων από την Αρχή Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού Κύπρου (ΑΝΑΔ)
Έχει μεγάλη εκπαιδευτική εμπειρία και συνεργάζεται με μεγάλους εκπαιδευτικούς φορείς και Πανεπιστήμια σε όλη την Ελλάδα και στην Κύπρο σε θέματα Coaching, Soft Skills, Εργασιακά, Stress Management, Οργανωσιακή Συμπεριφορά, Time Management, Συμβουλευτικής, Συναισθηματικής Νοημοσύνης, Κοινωνιολογίας και Κοινωνικής Ψυχολογίας.

palla konstantia

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ρυθμίσεις Απορρήτου
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας ενώ χρησιμοποιείτε τον ιστότοπό μας. Αν χρησιμοποιείτε τις Υπηρεσίες μας μέσω ενός προγράμματος περιήγησης, μπορείτε να περιορίσετε, να αποκλείσετε ή να καταργήσετε τα cookies μέσω των ρυθμίσεων του προγράμματος περιήγησης στο Web. Χρησιμοποιούμε επίσης περιεχόμενο και σενάρια τρίτων που χρησιμοποιούν τεχνολογίες παρακολούθησης. Μπορείτε να δώσετε επιλεκτικά τη συναίνεσή σας παρακάτω για να επιτρέψετε την ενσωμάτωση αυτών των τρίτων. Για πλήρη ενημέρωση σχετικά με τα cookies που χρησιμοποιούμε, τα δεδομένα που συλλέγουμε και τον τρόπο με τον οποίο τα επεξεργαζόμαστε, παρακαλούμε δείτε την Πολιτική Απορρήτου
Youtube
Συναίνεση για την προβολή περιεχομένου από - Youtube
Vimeo
Συναίνεση για την προβολή περιεχομένου από - Vimeo
Google Maps
Συναίνεση για την προβολή περιεχομένου από - Google
Spotify
Συναίνεση για την προβολή περιεχομένου από - Spotify
Sound Cloud
Συναίνεση για την προβολή περιεχομένου από - Sound